onsdag 3 mars 2010

Ett år!

Grattis på födelsedagen, älskade tös! Klockan åtta för ett år sedan hade mamma och pappa nyligen kommit till förlossningen men mamma hade inga värkar än. Vi kom dit med våra väskor och Nils i hjärtat och dig i magen och sa: Hej, i dag ska vi föda barn.

Första värken kom 10.10 och 11.35 var du ute hos oss. Ända sedan du låg i mammas mage har vi älskat dig, och den kärleken går inte att jämföra med något annat.

Mamma sitter på jobbet och tittar på korten på mina vackra barn och jag längtar hem till dig och pappa. Mamma ska bara jobba några timmar i dag och sen ska vi mysa tillsammans innan alla kommer och firar dig.

Ett år. Siri, i dag fyller du ett år. Tänk att mamma och pappa har en så stor tjej! Tänk att mamma och pappa har dig.

7 kommentarer:

Kristian sa...

Grattis på dig söta Siri! Tänk, snart är du stor nog att få lära dig fiska! :-)
Kram!

Maria sa...

365 underbara dagar utanför mammas mage. Massor av kramar från Örebro

Anonym sa...

Grattiskramar till min vän Siri och välkommen till ettårsklubben! Från Svea

Unknown sa...

Grattis Siri!

Emma sa...

Grattis på födelsedagen lilla stora tjejen önskar fam Moberg

Anette sa...

Grattis på födelsedagen lilla-stora Siri! Jag är så glad att du är här och förgyller livet för mamma och pappa, om jag tolkar dina leenden rätt gillar du läget också=) Jag tror du glömde dina byxor här föresten, har du saknat några svarta tights?

Stor kram från Anette!!

Pia, Oscar och Elias sa...

Grattis i efterskott Siri, det var klantigt av oss att glömma dig på din dag, men så kan det gå när huvudet är fullt av snor=)

Kram från oss