fredag 12 mars 2010

Stövlar och böcker

I dag har mamma jobbat hemma, det har varit perfekt att få gosa med dig när jag behövt en paus! Efter lunchen tog vi en promenad i den vackra vårsolen och du hade dina fina John Deere-stövlar på dig, de som du fick av farfar i somras. Vi tittade på hästarna, hönan och marsvinen.

Härom kvällen när jag skulle läsa för dig såg jag att boken om Molly låg överst i bokhögen i din bokhylla, så jag sa till dig:
-Siri, kan du hämta boken om Molly.
Och det gjorde du! Jag blev otroligt imponerad. Kvällen efter när pappa läste för dig bad han dig hämta boken om Bebis och fastän den inte alls låg överst eller ens synlig så hittade du den och kom med. Du är ju helt fantastisk!

Älskade, fina unge. Du är underbar!

2 kommentarer:

Eric sa...

Vad duktig du är kompis!

Lucas sa...

Jaa imponerande snygging!