tisdag 30 juni 2009

Snurra runt

I fredags vände du dig från rygg till mage för första gången, och sedan dess ligger du verkligen inte kvar där man lägger dig. När du vaknar på morgonen i din säng ligger du ofta med fötterna vid huvudkudden, precis som Pippi Långstrump!

Nu har du nyligen ätit din andra frukost och ligger på en filt bredvid mig och suger på tummen och sprattlar dig runt i cirklar och vänder dig då och då. I går ville du inte somna i min famn, utan jag fick gå promenader med dig så du somnade i vagnen. Det är så härligt att du är en bestämd tjej med mycket energi och vilja.

I går var vi hos farmor en stund, men då sov du. På eftermiddagen kom mormor på besök och i dag kommer din kompis Eric och hans mamma hit. Vi fyller våra dagar med sång, samtal, närhet och enorma mängder kärlek. Du och Nils är det bästa som hänt mig.

3 kommentarer:

Anette sa...

Det är fin fart i Lillasyster, härligt!
När hon börjar förflytta sig slipper du lägga tiden på en surdeg..

Jessica sa...

Måste bara säga att dina bloggar om era barn är de allra finaste jag vet, lyllos dem som har föräldrar som dig och R!

Anna sa...

Eric och hans mamma tackar för en mysig dag i värmen! Puss