onsdag 17 juni 2009

Det bästa som finns

I dag ska vi bara vara hemma, du och jag Siri. Hittills har vi legat i sängen och myst, du har ätit på dina och mina händer. Du skrattar så sött när jag sjunger för dig!

I går åt vi lunch med din kompis Lucas och hans mamma och sen var vi på pappas jobb och hälsade på och bjöd på kladdkaka. Du fick fina presenter! Nu sover du, men när du vaknat ska vi läsa om Stampe, och sen ska vi gå ut i det fina vädret.

Nu sover du i min famn. Det bästa som finns är att jag får hålla din lilla kropp nära min. Det bästa som finns är att du vaknar igen. Det bästa som finns är du.

2 kommentarer:

Anette sa...

Du får mig att sakna bebistiden, en tid jag älskat.

Anonym sa...

Å du Marina är den bästa å goaste mamman som finna för Nils å Siri. Beundrar dig Vännen min!
Kramar Sofia