torsdag 20 augusti 2009

Sitta och äta

Du imponerar varje dag älskling! Du sitter så duktigt och äter på allt du kommer åt, det ser ut som att det är en tand till på gång. Du gillar mat också, härom dagen lagade mamma sötpotatisgratäng och det var spännande. Du hade maten länge i munnen och kände på alla smaker innan du mumsade i dig.

I dag har du fått en liten boll som du tyckte var intressant. Den var dock ganska svår att äta på... Nu sover du efter en mysig dag tillsammans. I morgon ska vi till stan och äta lunch tillsammans med våra vänner Nellie och hennes mamma.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Jag förstår att Siri gillar sin mammas mat, hon lagar alltid så god mat.

Imorgon ska vi äntligen träffas med våra små tjejer, efterlängtat som bara den!
Kramar

maria sa...

Hoppas ni har en supermysig lunch! Bollar är häftiga grejer. Det tycker min lilltjej också :)

Svea sa...

Hej!
Tack för er omtanke för morgondagen!

Vad kul att du ska gå på babysim, Siri. Tyvärr blir det nog inget sånt för mig. Jag är ju lite extra infektionskänslig. Men jag ser fram emot att höra era upplevelser från bassängen!

Kram från Svea & mamma M